Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Meggyógyultak vagy csendestársként élnek a rákkal
2017. augusztus 17. írta: sztomasok

Meggyógyultak vagy csendestársként élnek a rákkal

Elfogadtak engem, elfogadtam magam

Elfogadtak engem, elfogadtam magam

– A bélkihelyezésről épp annyit tudtam, mint az óvodások. A professzor nemcsak elmagyarázta, hanem le is rajzolta nekem, hogy mit fog tenni. Ijesztő volt belegondolni, mennyire meg fog változni az életem, de nem lehetett vacillálni, hiszen élni akartam – jelenti ki a férfi. A műtét után onkológiai utókezeléseket nem kapott, viszont meg kellett tanulnia együtt élni a székletgyűjtő sztómazsákok használatával, amely segédeszközök majdnem negyed századdal ezelőtt még sokkal kezdetlegesebbek voltak a maiakhoz képest.

– Egy év elteltével sérv miatt visszakerültem Szegedre egy újabb műtétre. És ez volt a szerencsém! Egy bankigazgatóval kerültem egy szobába, akinek visszavarrták a végbelét a helyére, ezért nem volt tovább szüksége a segédeszközökre, amiket Hollandiából hozatott: miután összebarátkoztunk, nekem adta a felszerelését, s segített annak későbbi beszerzésében is, ezzel sokkal kényelmesebbé vált az életem – meséli Binder János. Eleinte őt is biztatták azzal, hogy megkísérelhetik visszaállítani az eredeti állapotot, ám amikor két- három év elteltével felajánlották számára a – némi kockázatot azért hordozó – helyreállító műtétet, a férfi nemet mondott: megszokta új „társát”, gyerekei és a felesége is teljesen elfogadta őt a „kiegészítőjével” együtt, ezért úgy döntöttek, nem bolygatják a területet. Folytatás

A bejegyzés trackback címe:

https://sztomasoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr4115000954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title