Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Facebook csoportunk statisztikája
2020. április 29. írta: sztomasok

Facebook csoportunk statisztikája

 2018. május 21-én hoztam létre az oldalt, mert friss sztómásként, nekem gondot okozott, hogy nagyon nehezen találtam olyan weboldalt, ahol hasznos információkat gyűjthettem a "zsákos élet" nehézségeiről, illetve nagyon sok honlapot és videót néztem meg, nagyon sok helyen. (Végleges kolosztómát alakítottak ki nálam 2017-ben.)

Úgy gondoltam másnak is segítségére lenne, ha ezeket összegyűjteném, és  - remélhetően  - átlátható formába önteném. 


Képtalálat a következőre: „facebook logo”Az Sztómásoknak ötletek, tippek oldalhoz kapcsolódóan létrehozott Zárt Facebook Csoport a különböző formátumú anyagok (pdf, ppt, xls, stb.), megosztásának lehetőségét könnyítette meg (Tartalomjegyzékbe rendszerezve elérhetőek a megosztott információk, hogy könnyen megkereshető legyen egy-egy téma).

A csatlakozott tagok tudják egymást támogatni tanáccsal, egyéb segítség nyújtással. Nagyon sokat jelent, főleg a kezdeti időben a lelki-támogatás, a sztóma-gondozási, bőrápolási ötletek, étkezési tapasztalatok megosztása, stb. Mivel a csoport "Privát" csak a tagok látják a bejegyzéseket (azokat a csoportból kivinni tilos!), ill. azt sem látják "külsősök", hogy kik a csoport tagjai (van, aki nem szeretné ha ismerősei látnák a csoport-tagságát).

Itt is, és a csoportban is hangsúlyozzuk, hogy a megosztott információk nem helyettesítik a szakemberrel történő személyes konzultációt és kivizsgálást, ezért kérjük, minden esetben forduljon szakorvoshoz.

 

A mai napon, 319 tagunk van, amelyből 76% nő. A tagok közül 91 % Magyarországról csatlakozott hozzánk, amelyből 24 % budapesti. A teljes tagság legjellemzőbb korosztálya, 45-54 év közötti, 23,5%, ezt követi az 54-64 éves korosztály (22,6%), 35-44 évesek pedig 21%-ban képviseltetik magukat. 
A csoport tagjai pénteken és vasárnap mutatják a legnagyobb aktivitást, szintén a nők vannak többségben a hozzászólók között, arányuk 79%.
A tagok között vannak sztómás nővérek is, nekik külön köszönöm a segítséget, tanácsadást. 

.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sztomasoknak.blog.hu/api/trackback/id/tr2815648970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Your SEO optimized title